Jeg kommer ikke inn i nettbanken

Påloggingsvalg «Logg inn med passord» med kodebrikke utstedt av DinBANK.no:

  • Riktig innlogging? Benytt påloggingsvalget «Logg inn med passord» hvis du ikke har registrert din kodebrikke for BankID i nettbanken
  • Sperret/glemt passord? Kontakt kundeservice@dinbank.no
  • Sperret kodebrikke? Sjekk at du bruker kodebrikke fra DinBANK.no/ Kontakt kundeservice@dinbank.no
  • Nettbank /innlogging blokkert? Kontakt kundeservice@dinbank.no

Påloggingsvalg «Logg inn med BankID» med kodebrikke utstedt av DinBANK.no og som er registrert som BankID i nettbanken:

  • Sperret/glemt passord BankID? Benytt pålogging «Logg inn med passord» og send oss melding om sperret passord fra menyvalget «Nettpostkasse»
  • Feilkode BID? Benytt pålogging «Logg inn med passord» og send oss melding om feilkode fra menyvalget «Nettpostkasse»
  • Nettbank sperret/finner ingen aktiv avtale? Kontakt kundeservice@dinbank.no

Dersom du benytter BankID fra annen bank:

  • Kontakt utstederbank av BankID ved feil med passord/sikkerhetskode
  • Sperret nettbank/finner ingen aktiv avtale? Kontakt kundeservice@dinbank.no

Påloggingsvalg «Logg inn med BankID på mobil»:

  • Sperret nettbank/finner ingen aktiv avtale? Kontakt kundeservice@dinbank.no
  • Sperret/glemt passord? Opprett avtale om BankID på mobil på nytt i nettbanken. Benytt pålogging «Logg inn med passord» eller «Logg inn med BankID»
  • Har du byttet mobiloperatør? Sjekk om operatør støtter BankID på mobil
Tips en venn om DinBANK.noTips en venn om DinBANK.no
Credentials