Kundeservice

Her kan du finne svar på det du måtte lure på. Hvis du allikevel ikke finner det du leter etter kan du selvsagt kontakte oss.


Velg kategori:

Nettbank Mobilbank BankID Boliglån Betaling Betaling til og fra utlandet Konto Kort Kunde

Det gjør du med BankID, BankID på Mobil eller kodebrikke med tilhørende passord. Du må da velge en ny personlig 4-sifret kode til innlogging og betaling. Nyere telefoner kan også velge å bruke ansiktsgjenkjenning eller fingeravtrykk.

NB: For deg som ikke har BankID eller BankID på mobil må du være klar over følgende:
Du må bruke passordet tilhørende din kodebrikke ved aktivering. Ikke bruk mobilbankkode tilknyttet gammel mobilbank.

Du logger inn ved å bruke din firesifrede kode som du registrerte ved aktivering av mobilbanken. Hvis du har registrert fingeravtrykk eller ansiksgjenkjenning kan disse metodene også brukes.

Last den ned i dag via Apple App Store (iPhone) eller Google Play (Android).

For best opplevelse og tilgang til alle banktjenester anbefales brukere med nettbrett (iPad o.l.) å bruke nettbanken.

 

 

Fant du ikke det du lette etter?

Send e-post til kundeservice@dinbank.no

Er du kunde, bruk sikker e-post i nettbanken.

Vi svarer deg mandag – fredag mellom kl. 09 – 15

Telefon: (+47) 99 07 91 50

Telefonen er åpen mandag – fredag mellom kl. 10 – 12

 

Postadresse

dinbank.no
Postboks 67
3301 Hokksund

Credentials