Mobilbank

Nå kan du bruke nettbanken både på mobil og nettbrett. Last ned app-en i App Store eller Google Play.

Bruk nettbanken på mobil

Du som er kunde og bruker nettbank fra før, kan nå også benytte nettbanken på mobil og nettbrett. Du kan raskt og enkelt:

  • Sjekke saldo
  • Betale regninger 
  • Overføre mellom egne kontoer
  • Godkjenne eFaktura
  • Se siste transaksjoner på kontoer
  • Se forfallsregister på betalinger som venter

Mobilbank finnes som app til iPhone og Android-telefoner og som webapplikasjon. Nettbrettbank får du foreløpig kun som app til iPad i App Store.

Slik blir du mobilbank-kunde

  1. Du må være kunde i DinBANK.no, ha nettbank og mobilbankkode.
  2. Mobilbankkode bestiller du selv i nettbanken under menypunktet "Mobilbank". Du bruker samme kode på både mobilbank og brettbank. Logg deg inn i nettbanken via PC, ikke mobiltelefon eller nettbrett.
Du kan laste ned mobilbank-app i App Store eller Google Play. Til andre mobiltelefoner bruker du denne linken for å komme inn i mobilbanken.
En
KUNDESERVICE@DINBANK.NO ELLER RING

09150

Ring Kundeservice på tlf. 09150 (fra utlandet: +47 915 03 220) mellom kl. 10.00 og 13.00 dersom du har spørsmål. Du kan også gå inn på Ofte stilte spørsmål for å se om du kan finne svaret der.

 

DinBANK.no tilbys av Sparebanken Øst, postboks 67, 3301 Hokksund.
Organisasjonsnr. NO 937 888 937.

Sperre kort/misbrukt kort
Her finner du informasjon om hva du bør gjøre.

  • SØK OM LÅN

  • Tips en venn om DinBANK.noTips en venn om DinBANK.no
    Credentials