Du får ny mobilBank!



DinBANK ønsker å være en bank som er tilgjengelig for kundene våre når de trenger oss.Vi har derfor lansert en ny mobilbank som har et bredere spekter av tjenester enn tidligere. På denne måten har du alltid ha banken din med deg der du er.

Appen er utviklet for iPhone og Android-telefoner og kan lastes ned gratis her:

Hva er nytt?

Mobilbanken er enkel og rask og gir deg tilgang til de vanligste banktjenestene du trenger. I den nye mobilbanken kan du blant annet:

  • Få oversikt over alle kontoer og lån
  • Overføre penger og betale regninger
  • Godkjenne eFaktura
  • Regionsperre for bankkort
  • Hente PIN-kode til bankkort
  • Se dine forsikringer, endre eller kjøpe nye
  • Søke om lån
  • Straksbetale
  • Sende sikker e-post med banken
    og mye mer.

Hva med den gamle mobilbanken?
Den gamle mobilbanken vil fungere i en overgangsperiode, men alle våre mobilbankkunder må laste ned den nye versjonen for å ta den i bruk.

Ofte stilte spørsmål om mobilbanken

Det gjør du med BankID, BankID på Mobil eller kodebrikke med tilhørende passord. Du må da velge en ny personlig 4-sifret kode til innlogging og betaling. Nyere telefoner kan også velge å bruke ansiktsgjenkjenning eller fingeravtrykk.

NB: For deg som ikke har BankID eller BankID på mobil må du være klar over følgende:
Du må bruke passordet tilhørende din kodebrikke ved aktivering. Ikke bruk mobilbankkode tilknyttet gammel mobilbank.

Du logger inn ved å bruke din firesifrede kode som du registrerte ved aktivering av mobilbanken. Hvis du har registrert fingeravtrykk eller ansiksgjenkjenning kan disse metodene også brukes.

Last den ned i dag via Apple App Store (iPhone) eller Google Play (Android).

For best opplevelse og tilgang til alle banktjenester anbefales brukere med nettbrett (iPad o.l.) å bruke nettbanken.

Last den ned Mobilbanken her:


 

Credentials