Du kan åpne flere kontoer og overføre penger til dine nye kontoer med en gang. Men kontoen er fryst, det vil si at du ikke kan overføre penger ut før etter 48 timer.
Det er fordi det foretas en ekstra kontroll internt.
Hvis det tar lengre tid eller du har andre spørsmål kan du kontakte banken via «Sikker melding» i nett- og mobilbanken.
Vi utsteder dessverre ikke finansieringsbevis.
Kontakt kundesenteret på en trygg og sikker måte. Du finner den både i nett- og mobilbanken.
Mulig å laste opp vedlegg:
- Maks 10 antall vedlegg per melding
- Størrelse på vedlegg er maksimum 10 MB
- Tillatte filtyper: pdf, gif og png
Du kan reservere deg ved å sende en sikker melding fra nett- og mobilbanken eller ved å kontakte kundeservice.
Det kan være ulike tjenester du benytter som f.eks Vipps, Apple ID, Google Play, Spotify, Netflix, TV 2 Sumo, lydboktjenester, VY, nettbutikker mm.
På rammelån er det ingen fast nedbetalingsplan. Renter av beløpet du har brukt belastes kontoen du har oppgitt i søknaden den siste i måneden. Så lenge du er innenfor rammen du søkte om trenger du ikke innbetale noe. Du bestemmer selv når du vil betale avdrag.
Pass på at du har kontroll på nedbetalingen av rammelånet. Vi anbefaler at du setter opp fast betaling for å sikre at lånet blir mindre.
Du kan bruke lånekalkulatoren for å beregne månedlige renter og avdrag, i tillegg kan du sette en nedbetalingstid.
Du logger inn i signeringsportalen med BankID.
Løsningen vises best på en stor skjerm som PC eller nettbrett.
Du finner PIN-koden til kortet i nett- og mobilbanken. Velg «Kort» og «Vis PIN».