Har du glemt PIN-koden eller ønsker å sette ny kode på mobilbanken kan du gjøre det selv.
- Klikk på «glemt personlig kode» på påloggingsbildet i appen
- Du må da aktivere mobilbanken på nytt – klikk «reaktiver»
- På slutten av prosessen velger du ny PIN-kode
- Dersom telefonen støtter det kan du også sette opp biometri som ansikt- eller fingergjenkjenning.
Du kan enten sende kortet til oss i posten eller makulere det selv og gi beskjed med hvilket kortnummer som skal avsluttes.
Bankkortet må aktiveres i nettbank før bruk. Dersom kortet blir slukt i en minibank, må du melde ifra til oss om dette slik at kortet kan sperres. Du kan så bestille et nytt kort i nettbanken, men husk å aktivere dette før bruk.
For å bli kunde hos DinBank.no må du være fylt 18 år og ha:
- Norsk personnummer
- Folkeregistrert adresse og være bosatt i Norge
- E-post
- Mobiltelefon
Gå til «Bli kunde» for å registrere deg med BankID.
Du får da tilgang til nettbanken og kan derfra åpne kontoer, bestille kort og søke om lån.
Send en «Sikker melding» fra nettbanken hvis du ikke får opprettet konto.
Automatisk betaling av faste regninger som blir trukket direkte fra din konto på forfallsdato.
Du slipper å legge inn informasjon om betalingen manuelt.
Du kan endre telefonnummer og e-postadressen i nettbanken. Velg Kontaktinformasjon i menyen.
Få hjelp med pålogging og oversikt over BankID-feilkoder. Vi har samlet de vanligste spørsmålene og svarene, her finner du kanskje løsningen på ditt problem.
Primærkonto er kontoen som automatisk foreslås som belastningskonto i nett- og mobilbanken. For å endre denne må du velge «Innstillinger» og «Kontonavn». Kryss av for «Primærkonto» for den kontoen du ønsker.
Etter 15 minutters inaktivitet vil du automatisk bli logget ut. Dette er av sikkerhetsmessige årsaker.