Gå til «Bli kunde» for å registrere deg med BankID.
Du får da tilgang til nett- og mobilbank og kan derfra åpne kontoer, bestille kort og søke om lån.
Send en «Sikker melding» fra nettbanken hvis du ikke får opprettet konto.
Gå til «Bli kunde» for å registrere deg med BankID.
Du får da tilgang til nett- og mobilbank og kan derfra åpne kontoer, bestille kort og søke om lån.
Send en «Sikker melding» fra nettbanken hvis du ikke får opprettet konto.
Automatisk betaling av faste regninger som blir trukket direkte fra din konto på forfallsdato.
Du slipper å legge inn informasjon om betalingen manuelt.
Du kan endre telefonnummer og e-postadressen i nett- og mobilbank. Velg Kontaktinformasjon i menyen.
Få hjelp med pålogging og oversikt over BankID-feilkoder. Vi har samlet de vanligste spørsmålene og svarene, her finner du kanskje løsningen på ditt problem.
Primærkonto er kontoen som automatisk foreslås som belastningskonto i nett- og mobilbanken. For å endre denne må du velge «Innstillinger» og «Kontonavn». Kryss av for «Primærkonto» for den kontoen du ønsker.
Etter 15 minutters inaktivitet vil du automatisk bli logget ut. Dette er av sikkerhetsmessige årsaker.
All korrespondanse fra DinBank blir sendt til nett- og mobilbanken din. Du finner disse under menypunktet «Meldinger» – «Bankmeldinger» eller under varslinger . Her blir de liggende i 6 måneder. Etter dette kan du finne meldingene i «Søk i arkivet».
Du kan selv opprette inntil seks kontoer i nett- og mobilbanken. I menyen velger du ”Åpne konto” under menypunktet «Kontoer».
Hvis valget ikke er tilgjengelig eller du av andre årsaker ikke får opprettet konto send en henvendelse med «Sikker melding» fra nettbanken.
Ønsker du å ta ut penger fra høyrentekontoen må du sende oss en melding i nettbanken. For gebyrfrie uttak må du varsle oss minimum 31 dager før.
Nei, det er kun kontoeier som kan disponere en konto.